Mega integracja w Sopocie

350 osób – tylu łącznie uczestników brało udział w tej imprezie integracyjnej, 15 programów – tyle łącznie było do wyboru atrakcji, 4 dni – tyle trwała cała impreza.

To najbardziej istotne informacje dotyczące integracyjnej imprezy, której współorganizatorem było Biuro Podróży JOYTRIP.PL. Ta spektakularna impreza firmowa odbywała się nie tylko w Sopocie, gdzie uczestnicy byli zakwaterowani (w 5 gwiazdkowych hotelach ), ale w całym regionie Pomorza. Pracownicy Mc Donalda oprócz spotkań, konferencji uczestniczyli w wieczornych koncertach i imprezach a także w licznych atrakcjach podczas dnia. Do zadań JOYTIP.PL należało m.in. organizacja programu ekstremalnego, nauka gotowania – przyrządzania sushi, organizacja programu zwiedzania Trójmiasta, przeprowadzenie gry miejskiej „Władcy Bursztynu” a także organizacja programu konnego i atrakcji związanych z gokartami.

Cała impreza stanowiła dość duże wyzwanie logistyczne zarówno przed jak i w trakcie trwania imprezy. Uczestnicy jeszcze przed przyjazdem do Sopotu, poprzez specjalny portal internetowy dokonywali zapisów do danej atrakcji, które później równolegle były realizowane. Codziennie rano uczestnicy znajdywali zdjęcia i krótkie relacje z dnia poprzedniego w gazecie drukowanej specjalnie na tę okazję.

Formuła całego przedsięwzięcia była idealnie dobrana do wielkości i rodzaju grupy, co potwierdza zadowolenie uczestników!

Organizacja imprezy firmowej, spotkania biznesowego czy imprezy integracyjnej w Sopocie z tak dużym rozmachem i dla tak dużej ilości osób jest więc możliwa i godna polecenia – oczywiście zawsze z JOYTRIP.PL 😉

Print Friendly
Wysyłam...