Integracja pracowników w Wilnie

Długa Majówka 2008 to dobry czas na integrację pracowników! Z takiego założenia wyszła także Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 85 z Gdańska.

Organizacją tego wyjazdu integracyjnego zajęło się nasze Biuro Podróży JOYTRIP.PL – oczywiście razem z Panią Beatką – chyba największą turystką wśród nauczycieli!

44 uczestników późnym wieczorem 30.04.2008 wyruszyło w nocną podróż do Miasta Mickiewicza. Zwiedzanie zaczęliśmy od rana zaraz po zakwaterowaniu się w 4 gwiazdkowym hotelu Reval znajdującym się w samym centrum Wilna.

Oprócz obligatoryjnej starówki grupka odwiedziła Wzgórze Trzech Krzyży, Cmentarz na Rosie, Dom Mickiewicza a także Uniwersytet Wileński.

Jeden dzień był także przeznaczony na zwiedzanie okolic Wilna – czyli Trok ze swoim urokliwym zamkiem na wyspie a także Kernave – gdzie podobno wszystko się zaczęło!

W drodze powrotnej zrobiliśmy jeszcze krótki przystanek na Kowno, gdzie zjedliśmy wspólnie dobrą kolację i wróciliśmy szczęśliwie do domu.

Firmę JOYTRIP.PL reprezentował przez cały czas trwania wycieczki Jan Paweł Budzyń.

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z imprezy!!